Elektroniczny asystent

Elektroniczny asystent

Zastanawiasz się, co zrobić, by ułatwić pracę swoim pracownikom? Wyposaż fabrykę w interaktywny kiosk!

  1. Asystent klienta marki Zebra
  2. Asystent klienta CC600 Zebra
  3. Asystent klienta CC6000 Zebra

Elektroniczny asystent to rozwiązanie, które doskonale sprawdzi się w każdym przemyśle. Wystarczy wybrać odpowiedni sprzęt, wyposażony w szereg wymaganych funkcji. W zależności od potrzeb możesz ułatwić pracę swoim pracownikom lub zapewnić wygodę i wiele innych możliwości swoim klientom.

Asystent klienta marki Zebra

Interaktywnych kiosków czy mniejszych elektronicznych asystentów na rynku jest wiele, dlatego znalezienie tego odpowiedniego może sprawiać problemy. Z tego właśnie względu postanowiliśmy wyszczególnić dwa modele, na które warto zwrócić uwagę, ponieważ sprawdziły się już w wielu miejscach pracy. Są to produkty stosunkowo tanie, wyposażone w szereg przydatnych funkcji i oferujące wiele możliwości. Samoobsługowe „monitory” z pięcio- lub dziesięciocalowym, dotykowym ekranem, ze znanym wszystkim systemem Android, które przeniosą szybkość i wygodę na całkiem nowy, wyższy poziom.

Asystent klienta CC600 Zebra

Kompaktowy asystent klienta model CC600 marki Zebra to świetne rozwiązanie dla osób, które szukają taniego i prostego w obsłudze kiosku interaktywnego do zainstalowania w swoim miejscu pracy. Urządzenie oparte jest na systemie Android i zapewnia wygodę oraz szybką reakcję. Model CC600 wyposażony został w 5-calowy ekran dotykowy, system Android Oreo, 4 GB pamięci RAM i 32 GB Flash. Ponadto ma 1 wejście/wyjście typu USB-C i RJ4. W przypadku sieci oraz łączności bezprzewodowej produkt daje możliwość łączenia się za pomocą bluetooth 5.0 i Gigabit Ethernet. Produkt CC600 obsługuje również sieć dwupasmową. Asystent klienta obsługuje także karty MicroSD oraz karty SD klasy 2-10 i UHS-1.
Model CC600 znajdzie zastosowanie zarówno w ochronie zdrowia, jak i w handlu detalicznym, transporcie, gastronomii, turystyce czy organizacji imprez.

  • Ochrona zdrowia – w branży medycznej asystent klienta CC600 może być wykorzystany do śledzenia recept, rejestracji pacjentów czy jako pomoc przy opiece nad chorym pacjentem, leżącym w szpitalu.
  • Handel detaliczny – w sklepie detalicznym kiosk interaktywny CC600 Zebra daje nieco więcej możliwości niż w przypadku branży związanej z ochroną zdrowia. Model ten daje klientowi swobodę, gwarantując samoobsługowe rozwiązania. Wykorzystywany jest w oznakowaniu cyfrowym, merchandisingu, wspomaga sprzedaż oraz zakupy, pozwala na sprawdzanie cen czy porównywanie produktów. Ponadto przy pomocy asystenta CC600 można zarządzać wszystkimi pracownikami.
  • Transport – w transporcie asystent CC600 sprawdzi się zarówno do udostępniania broszur cyfrowych, jak i interaktywnego planowania przejazdów czy sprawdzania map.
  • Gastronomia, turystyka, organizacja imprez – w przypadku turystyki czy gastronomii, interaktywny kiosk doskonale sprawdzi się w pokojach hotelowych, udostępniając dla gości pewne treści i ważne informacje. Ponadto za pomocą modelu CC600 można w łatwy sposób obsługiwać zamówienia, meldować gości czy układać rozkłady.

Zaletą interaktywnego kiosku CC600 jest wbudowany skaner 1D/2D marki Zebra SE2100.

Asystent klienta CC6000 Zebra

Asystent klienta CC6000 Zebra to zaawansowany interaktywny kiosk, wyposażony w 10-calowy ekran dotykowy i spełniający oczekiwania najbardziej wymagających klientów. W przypadku montażu zaletą tego modelu jest to, że instalacja jest prosta, a sam produkt można obsługiwać zarówno w pionie, jak i w poziomie. W przeciwieństwie do swojego mniejszego brata model CC6000 ma wbudowaną kamerę (5 MP) umożliwiającą przeprowadzanie rozmów wideo czy technologię NFC. 4GB pamięci RAM, 32 GB Flash, Qualcomm Snapdragon 660 w połączeniu z systemem Android Oreo gwarantują nie tylko prostą, ale i bardzo szybką obsługę.
elektroniczny asystent CC6000 Zebra wyposażony został w złącze typu USB-C, RJ45, specjalne gniazdo na MicroSD, a także w dwa mikrofony, bluetooth 5.0 i antenę. Możliwa jest łączność z siecią za pomocą modułu dwupasmowego lub Gigabit Ethernet. Model CC6000 posiada również skaner 1D/2D Zebra SE4710, zapewniający między innymi doskonałą wydajność w przypadku skanowania.
Interaktywny kiosk CC6000 Zebra zaprojektowany został z myślą o branży związanej z ochroną zdrowia, transportem, handlem detalicznym, gastronomią, organizacją imprez i turystyką.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *